דלתות כניסה ברזל לבית פרטי

דלתות ברזל, בשונה מן העבר, אינן בהכרח דלתות פלדה בנוסח העיצוב המסורתי של המאה הקודמת. דלתות אלה גם נראו זהה, ברובן צופו בציפוי חום או שחור, והכילו ידית ברזל רוחבית מבחוץ ומבפנים. בנוסף, הן היו ידועים כדלתות כבדות מאד שגרירתן האריכה את משך סגירת הדלת או פתיחתה. בדלתות הברזל החדשות אין קשר בין משקל הדלת בפועל לבין הגרירה שלכם. הדלת בנויה כך שגרירה קלה היא שצפויה לכם, גם אם מדובר בדלת ששוקלת עשרות ק"ג בפועל. טכנולוגיית בניית דלתות הברזל החדשות מביאה שלל שינויים לטובה בתחום, וזה רק קצה הקרחון שבהם.

עיצובים מהפנטים
 
בואו להתחדש בדלת ברזל מעוצבת על פי הזמנתכם. בשונה מדלתות הברזל ששווקו בעבר, העיצוב אינו בהכרח אחיד, וברוב הדגמים תוכלו לשנות כל רכיב בדלת, ולעצבה כיד הדמיון הטובה עליכם. יחד עם זאת, בל נשכח שזו דלת כניסה, וככזו אסור לכם לטעות בעיצוב שלה כדי לא לפגום בעיצובו של הבית. לכן, טוב תעשו אם תתייעצו במחלקת העיצוב שלנו, אשר מאוישת במעצבי פנים ובית שישמחו לקחת חלק בעיצוב דלת הברזל שלכם כך שתתאים בדיוק לעיצוב הבית אותו היא מאיישת.
 
דלתות בטוחות
 
דלתות הברזל שלנו הוכחו לא פעם כקשות מאד לפריצה, ללא קשר למנעול שיוטבע שם. הדלתות כבדות, קשות מאד לחדירה, ועשויות מברזל מסוג כזה בו צפיפות החומר גבוהה במיוחד. מאידך, הדלת אינה כבדה ואינה מכבידה כאשר גוררים אותה. היא תחוש לכם כמו אחרונות דלתות הפנים, וזאת בשל הטכנולוגיה החדשה בה מתכננים בימינו דלתות כניסה. כיום הן דלתות רחבות וארוכות, ולד דלתות עבות עם ריכוז מסה בחלל קטן יחסית. לכן, גם דלת ששוקלת לא מעט תחוש לכם בסופו של דבר כדלת קלת משקל.
 
טיפים לניסוח עיצוב הדלתות
 
פלטת הדלת: רצוי שתתאים גם לשטח החיצוני של הבית וגם לשטח הפנימי. מדובר על התאמה בצבע, ובצורה השולטים והשולטות במרחב של הבית ומחוצה לו.
 
משקוף הדלת: צריך להיות בקונקורדנציה עם עיצוב פלטת הדלת. יש לקחת בחשבון גם עניינים הקשורים לעיצוב הבית. למשל אם הבית הוא בית כפרי, עדיך להשתמש במשקוף מעוגל או אליפטי, ואם הבית הוא אורבני, מוטב לייבא משקוף מלבני/מרובע, או משקוף דו קודקודי.
 
פרזול הדלת– הפרזול צריך להתאים לעיצוב הדלת, אך להיות מובדל ממנה כדי לאתרו בקלות (הדברים אמורים בייחוד על ידית הפתיחה של הדלת). בנוסף, יש צורך להתאים את גודל הפרזול לגודל הבית. בבית קטן, השתמשו בידית קטנה ובבית גדול השתמשו בידית גדולה.